*کلبه ی وحشت*
اگراززیستن اسوده بودیم هرگز به هنگام تولد نمیگریستیم
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان *;کلبه ی وحشت* و آدرس kolbehyewahshat.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شنیدیم٬ میگن:

 

وقتی یه دختر بخاطر یه پسر اشک میریزه ،
یعنی واقعن دوسش داره...
userupload_2012_17381169041364232652.18.

اما ....وقتی یه پسر بخاطر یه دختر اشک بریزه ،

یعنی دیگه هیچوقت نمیتونه کسیو مثل اون دوست داشته باشه اینو مطمعنم!!!....


userupload_2012_8436284071364232372.13.g



نظرات شما عزیزان:

خودم
ساعت15:47---8 شهريور 1392
سلام خیلیییییییییییییییی عالی بود.حس عجیبی داره وبت به من هم سر بزن راستی این کیلپ گریه پسر رو از کجا گرفتی.لینکت کردم عالی بودی

bidel
ساعت14:00---8 شهريور 1392
دو سال تمام گریه کردم بهم خندید و رفت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 8 شهريور 1392برچسب:, ] [ 13:15 ] [ sogand.jojo ]

درباره وبلاگ

اخلاقم گنده؟ ب خودم مربوطه *** غرورم از حدگذشته؟ رفتارخودمه *** تموم زندگیم خودخواهم؟ زندگیه خودمه *** ازعده ای متنفرم؟ احساساته خودمه *** صدای خندهام از حدمعمول بلندتره؟ خوشحالیه خودمه *** عده ایی رو ب فراموشی سپردم؟ حافظه خودمه *** دلم میخواد اینطوری باشم *** اگه لشم لاشی نیسم *** پروام بی حیا نیسم ** تکببرمو دوسدارم مغرورم؟ اره هستم بتوچه؟ ** خشنم بی رحم نیسم ** رکم دروغگو نیسم ** کله خرابم بیشعورنیسم ** این منم من واقعی.... ** نمیتونی تحملم کنی؟؟؟؟ بسلامت
<-BlogTitle->
<-BlogDescription->
HOME ARCHIVE E-MAIL DAILY PROFILE

by : Lox Theme
<-PostTitle->
+ <-PostAuthor->||<-PostDate->|| <-PostDate->
<-BlogCustomHtml-> ی سری دخترا هستن دوسدارن بلندو ازته دل بخندن....... ولی واسه دلبری نیس ی ذره مغرورن ....نه ی ذره بیشتر..... سرب زیرن وسرب هواییشون عمدی نی..... شیطونن اما بی منظور..... اگه موزیکشون صداش بلنده جلف بازی نیس.... اینجوری خوشن اهل ادا اصول نیسن اما ی وقتایی نازمیکنن...نازای دخترونه حساسن..دل نازکن...سعی میکنن خوب باشن لبخندشون رنگ مهربونی داشته باشه... لاک صورتیشون موهایی ک ی ذره پریشونه. اینااز پاکیشون کم نمیکنه..... فقط یذره فانتزی فک میکنن ی سری دخترا خاصن......... جلفوسبک ودنبال خودنمایی نیستن توروخدافکر راتونو درس کنین نگاهاتونو درس کنین
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 111
بازدید کل : 84890
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 161
تعداد آنلاین : 1

/